– A ja – zachichotała Marti

Ucho jest bezużyteczne, kiedy umysł jest roztargniony. Nie ma we mnie nienawiści ani żalu, jest tylko świadomość własnej bezużyteczności! Nie ma we mnie nienawiści ani żalu, jest tylko świadomość własnej bezużyteczności. Pojazd ten to mała przenośna siłownia? Potem przy wdechu napnij mięśnie łydek i rozluźnij je przy wydechu. Ta niepojęta siła pomaga nam podejmować trafne decyzje we właściwym czasie, a kiedy osiągniemy cel, jesteśmy zaskoczeni swoimi zdolnościami! Czy ja dobrze rozumiem, czy ktoś tu został rogaty? Wolę podążać własną ścieżką, być może trudniejszą, ale na tej ścieżce przynajmniej wiem, jakie formy artystyczne mnie interesują, jaki rodzaj wypowiedzi jest mi najbliższy, o czym chciałabym opowiadać, jakie pytania stawiać? Ono pochodzi od natury. Są ludzie, którzy kłamią dla zysku, i są ludzie, którzy kłamią z ucisku, ludzie, którzy kłamią tylko dlatego, że powiedzenie prawdy jest dla ni
ch aktem całkowicie niepojętym? Używać pojęć skrótowo, niby że to one są już wszystkim doskonale znane, a w gruncie rzeczy, aby nie zdradzić się z ignorancją. Obserwuję jak to wszystko wygląda i staram się jak najszybciej wyciągać trafne wnioski. Umieść u siebie na stronie informację o możliwościdodania linku w zamian za Twój!

Leave a Reply

