Tak się dzieje ponieważ mężczyzna gdzieś

Wyobraź sobie, że wiszą na niej zdjęcia wszystkich ministrów finansów. Czułem się jak chłopak, który patrzy na wiszący na ścianie plakat Johna Frusciante i wyobraża sobie, że nim jest. Nie dław się teraz, później się udławisz! Teraz jest nie komuna, tylko kapitała ektomorfik. Staramy się unikać w tekstach typowych heavy metalowych slangów, jak seks czy satanizm, który dla mnie jest największym komunałem jaki pojawił się w muzyce. Problemem może być też sytuacja, gdy bateria się wyczerpie na trasie i będzie trzeba dużo pedałować. Refleksję tę można zastosować do wszystkich namiętności w ogóle. Ale trzeba wiedzieć, skąd on i wielu jego współpracowników wyszli? Budujemy je najczęściej bezwiednie, nie zdając sobie z tego sprawy, że proces ten ma miejsce i to poza naszą świadomością. Nie wyobrażasz sobie, moja droga, do jakiego stopnia kpię sobie ze wszystkiego, co mogą o mnie
mówić? Pojazd ten to mała przenośna siłownia ektomorfik. Rytuały przenoszą nas w nieznany świat, a tego, co tam odkrywamy, nie sposób zlekceważyć, ani traktować niefrasobliwie. Jak ja dzisiaj patrzę na naszych prezydentów i spojrzę na Mościckiego, to od niego biła siła i jakiś autorytet. Rozważam zdanie legitymacji Samoobrony. W nas tłuszcze, nerwy, żyły, śluzy i sekretności. Wędruj samotnie jak słoń przez dżunglę. Rządy zaczęły się wycofywać, mówić Myśmy nigdy właściwie nie chcieli, nie wiedzieliśmy, myśleliśmy że to chodzi o trampki, a nie o wolność, o tenisówki, które są podrabiane ektomorfik. Ani jednego focha nie strzelił, nie zażyczył sobie sceny obsypanej płatkami róż w niebieskie słoniki na zielonym tle! Uczyłam się tego w szkole, kiedy wy jeszcze pełzaliście po podłodze oświadczyła Aniela. Ten człowiek jest wolny, który żyje dla siebie, a nie dla innych? Te tapety na ścianie i ja walczymy z e sobą w śmiertelnym pojedynku. Sade możemy sądzić zdawa

Leave a Reply

